Garantie & Klachten

Garantie

Garantievoorwaarden

Al onze artikelen worden voor verzending gecontroleerd op beschadiging en/of gebreken en wij doen altijd onze uiterste best om je bestelling in topconditie aan je te leveren. Toch kan het een keer voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Voor onze artikelen geldt er een garantietermijn van maximaal 3 maanden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos (met uitzondering van de verzendkosten) zorg dragen voor reparatie of eventuele vervanging.

Je kunt een gebrek via het contactformulier bij ons melden of door een email te sturen naar: info@lovelythingz.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en voeg eventueel gelijk duidelijke foto's van het gebrek toe. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

De volgende gevallen vallen buiten de garantie:

Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
Verlies van steentjes of strass.
Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.
Schade doordat het product gevallen is.
Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
Bewerking door een andere partij dan Lovely Thingz.

Extra kwaliteitsgarantie gepersonaliseerde producten

Alle gepersonaliseerde producten die je bij Lovely Thingz koopt, hebben een gegarandeerde beste kwaliteit en zijn conform de Nederlandse Waarborg Wet gekeurd. Mocht het zo zijn dat je een gepersonaliseerd product aankoopt die kwalitatief afwijkt bij ontvangst, dan kun je dit product kosteloos omruilen voor een nieuw exemplaar.

De extra kwaliteitsgarantie geldt op al onze gepersonaliseerde producten tot 6 maanden na aankoop van het sieraad. Wij verzoeken je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien de afwijking veroorzaakt is door onjuist gebruik, dan is inruilen niet meer mogelijk.

Onderhoud Sieraden

Als je bij ons een sieraad gekocht hebt wil je deze natuurlijk zo lang mogelijk mooi houden. Daarom raden wij aan om je sieraad regelmatig schoon en stofvrij te maken met een droge en zachte doek en af te doen wanneer je gaat slapen, sporten, douchen of zwemmen. Daarnaast kun je het contact met water, parfum en andere verzorgingsproducten het best voorkomen.

Wij hebben ook een leuk en informatief blog bericht geschreven met nog veel meer tips en weetjes over het onderhoud van sieraden. Klik hier om het bericht te lezen.

Klachten

Bent je ontevreden?

Wij streven er altijd naar om je bestelling naar volle klanttevredenheid af te handelen maar ben je onverhoopt toch niet tevreden? Laat het ons dan ook weten. We proberen graag samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Je kunt je klacht via het contactformulier bij ons melden of door een email te sturen naar: info@lovelythingz.nl.

Na ontvangst van je klacht, zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.